Remdamasis ūkininkų komentarai bei pageidavimais, padangų gamintojas BKT kukliai, tačiau giriasi, kad sukūrė ypač patvarias bei didžiausią saugumą garantuojančias  traktoriaus padangas „Agrimax Fortis“. Jų išskirtinumas – kokybė, kuri padeda puikiai funkcionuoti net ir labai sudėtingose vietose, pavyzdžiui, uolėtose Europos vietovėse, pvz., Katalonijoje Ispanijoje ir Prancūzijoje.

Lietuvoje gal nėra ypač aktualu, tačiau kokybė verta dėmesio, tiesa?

Remdamasis pramonės mašinų sektoriaus įgytomis žiniomis – BKT siūlo padangas su naujos kartos mišiniu, kuris sustiprina atsparumą ir atlaiko įpjovimus, plyšimus, aštrius akmenis bei kitus dirgiklius, kurie yra susiję su darbu uolėtose vietose.

BKT įmonės atstovai teigia, kad naujos kartos junginys turi kietesnį durometrą (prietaisas, skirtas medžiagos, paprastai polimerų, elastomerų ir gumų, kietumui matuoti) (maždaug 10Sh (A) didesnis nei įprastas junginys, todėl sumažėja dirginimo tikimybė).

Padanga skirta dirvos paruošimui, sodinimui ir apdorojimui, o BKT atstovai pažymi, kad ji turi gerą sukibimą su danga ir tokiu atveju, kai reljefas yra nelygus. Dėl to sumažėja dirvožemio sutankinimas, galiausiai, yra mažesnis pasipriešinimas riedėjimui, o tai sumažina ir legalų sąnaudas (tam tikra prasme tai ir ekologiškas sprendimas).

„Pirmosios ataskaitos ir klientų atsiliepimai parodė, kad naujos kartos mišinys „Agrimax Fortis patenkina lūkesčius“,- aiškino Piero Torassa, BKT lauko inžinerijos vadovas. „Kiekvienam žemės ūkio darbui reikalinga konkreti padanga, todėl mes stengiamės, kad įvairių įmonių poreikiai būtų patenkinami našu darbu. Tai ne tik didesnio pasirinkimo klausimas, bet ir galimybė naudojant tinkamas padangas darbus atlikti ir ekonomiškiau ir ekologiškiau“.

Padanga buvo kruopščiai išbandyta nelygiame reljefe Ispanijoje ir Prancūzijoje. Taip buvo siekiama įvertinti jos atsparumą pažeidimams, palyginti su padangomis, kuriose naudojami įprasti anksčiau naudoti mišinio junginiai.

Įmonė pažymi, kad po 200 valandų įprasta padanga buvo smarkiai pažeista ir jai reikėjo remonto, o specialios sudėties padanga dirbo daugiau nei 500 valandų ir po viso to – jai nereikėjo jokių korekcijų.